Deklaracja dostępności
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Wstęp deklaracji
XIII Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. płk. Leopolda Lisa-Kuli zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej lo13targowek.eduwarszawa.pl
Dane teleadresowe jednostki
ul. Oszmiańska 23/25, 03-503 Warszawa
Data publikacji strony internetowej: 03.01.2022 r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 04.03.2022 r.
Strona internetowa XIII Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. płk. Leopolda Lisa-Kuli jest Częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Treści niedostępne
Wyłączenia
Data sporządzenia deklaracji
Deklarację sporządzono dnia: 24.03.2021 r.
Deklarację sporządzono na podstawie oceny podmiotu zewnętrznego przeprowadzonej przez .
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Data ostatniego przeglądu i aktualizacji Deklaracji: 24.03.2021 r.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Kierownik gospodarczy - Dominik Szałański, sekretariat.lo13@eduwarszawa.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 22 679 38 62. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Procedura wnioskowo-skargowa
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor XIII Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. płk. Leopolda Lisa-Kuli w Warszawie, ul. Oszmiańska 23/25
- Adres: sekretariat.lo13@eduwarszawa.pl
- E-mail: sekretariat.lo13@eduwarszawa.pl
- Telefon: 22 679 38 62
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Opis dostępności wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli
- Do budynku można wejść od ulicy Oszmiańskiej. Wejście dostosowane jest dla osób poruszających się na wózku oraz osób starszych. Szkoła wyposażona jest w rampę dla osób niepełnosprawnych wraz z poręczą podwójną na różnych wysokościach. Do korytarza głównego prowadzą jednobiegowe schody (2 stopnie)
- Portiernia znajduje się na parterze frontalnie do wejścia głównego. Na opisanym miejscu jest wyznaczony pracownik w godzinach pracy placówki budżetowej (8:00-16:00).
- Drzwi wejściowe umożliwiają wjazd wózka dla osób niepełnosprawnych. Drzwi nie posiadają siłowników automatycznych.
- Opis dostępności korytarzy, schodów i wind
- Biuro Dyrekcji oraz Wicedyrektorów, sekretariat i pokój Kierowników Gospodarczych znajduje się w na parterze.
- Pomieszczania dydaktyczne znajdują się na różnych poziomach budynku. Do każdego z nich jest możliwość dostępu dla osoby niepełnosprawnej.
- Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętlach indukcyjnych
- Szkoła posiada pochylnie, platformy automatyczne na schodach wewnętrznych oraz windę.
- Na parterze dostępna jest toaleta dla osób niepełnosprawnych.
- Nie ma tłumacza polskiego języka migowego na miejscu i online.
- Nie ma informacji głosowych i pętli indukcyjnej.
- Nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a.
- Możliwy jest dostęp do budynku i wszystkich pomieszczeń dla psa asystującego
i przewodnika, jednak w budynku nie ma dostosowanych dla nich udogodnień.
- Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych
- Od ulicy Świdnickiej dostępne jest miejsce parkingowe dla osoby niepełnosprawnej.
- Jest jedno miejsce parkingowe wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych na terenie parkingu szkolnego.
Informacje dodatkowe i inne oświadczenia
XIII Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. płk. Leopolda Lisa-Kuli stara się przystosować placówkę dla osób niedowidzących lub niedosłyszących.